منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 3540
بازديدکنندگان امروز: 140
کل بازديدکنندگان: 1410343
بازديدکنندگان آنلاين: 21
زمان بارگزاري صفحه: 0.3744 ثانيه
خط مشی تکریم ارباب رجوع

 

 

هدف :

این روش اجرایی شامل آشنایی کارکنان به بمنظور برقراری ارتباط با ارباب رجوع بمنظور اطلاع رسانی ،پاسخگوئی به استعلامات ،دریافت نظرات و پیشنهادات و نحوه رسیدگی به درخواستهای آنها در حیطه قوانین و مقررات می باشد .

 

دامنه کاربرد:

مراجعه کنندگان به واحد مدارک پزشکی .

 

تعاریف:

ارباب رجوع:کلیه کسانی که بمنظور دریافت خدمات و درخواستها به قسمتهای مختلف مراجعه می کنند و انتظار پاسخگوئی و دریافت خدمات از واحدها و بخشها به بهترین شکل را دارند .

 

مسئولیت‌ها:

مسئول مدارک پزشکی .

 

خط مشی :

مسئول مدارک پزشکی بر آن است تا با انتخاب راهها و روشها و اعمال صحیح برخورد با ارباب رجوع بیمارستان را در طرح تکریم ارباب رجوع یاری رساند و رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع را در سرلوحه کارهای خود قرار دهد .

 

روش انجام کار :

۱ – مسئول مدارک پزشکی روشهای صحیح برای برقراری ارتباط با مراجعه کننده را اعمال می کند.

۲- مسئول مدارک پزشکی نظارت بر حسن رفتار کارکنان واحد با ارباب رجوع را زیر نظر قرار می دهد.

۳- مسئول مدارک پزشکی فرمهای نظر سنجی از ارباب رجوع را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

۴- مسئول مدارک پزشکی تدوین و نصب منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با ارباب رجوع را در واحد قرار می دهد.

۵- مسئول مدارک پزشکی فرم های نظر سنجی ارباب رجوع را برای رسیدگی به نظرات و پیشنهادات و شکایات آنها به مدیریت مرکز ارسال می کند تا در صورت وجود نارضایتی و یا رضایت از نحوه عملکرد پرسنل اقدامات اصلاحی و یا تشویقی در مورد پرسنل صورت پذیرد  .