منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 3777
بازديدکنندگان امروز: 407
کل بازديدکنندگان: 1153584
بازديدکنندگان آنلاين: 4
زمان بارگزاري صفحه: 0.7020 ثانيه
دستورالعمل روند پاسخ به مکاتبات و ارسال مدارک پزشکی

نظر به تعدد مکاتبات و درخواست های واصله به مراکز درمانی و درخواست ارسال مدارک بالینی بیماران و با توجه به اهمیت این مدارک از جنبه حقوقی، قضایی و محرمانه بودن اطلاعات بیماران، روند پاسخ به مکاتبات و ارسال مدارک تنها طبق دستور ذیل امکان پذیر می باشد:

۱- مکاتبات مربوط به سازمان پزشکی قانونی: ارسال خلاصه پرونده، برگ پذیرش اورژانس، شرح عمل، مشاوره (در مورد پرونده های زایمانی: معاینات فیزیکی، شرح زایمان و برگه آپکار)
۲- مکاتبات مربوط به بیمه های تکمیلی: ارسال شرح عمل و خلاصه پرونده مهمور به مهر مدارک پزشکی (در مورد پرونده زایمانی: شرح زایمان، و برگ بیهوشی)
۳- مکاتبات مربوط به سازمان نظام پزشکی: در خصوص درخواست اصل پرونده بیماران صرفاً با درخواست کتبی سازمان نظام پزشکی و صدور مجوز از طریق این معاونت امکان پذیر است.
۴- مدارک جهت درخواست شخصی بیمار یا قیم قانونی او جهت ارائه به سازمان نظام وظیفه: ارسال خلاصه پرونده و شرح عمل مهمور به مهر مدارک پزشکی
۵- نامه تائید ولادت صرفاً با نامه مرجع درخواست کننده (امور اتباع خارجی، اداره ثبت احوال) ارائه می گردد.
۶- در مورد درخواست مدارک جهت ادامه درمان و مشاوره ژنتیک با نظر مسئول مدارک پزشکی اوراق مربوطه ارائه خواهد شد.
۷- جهت جلوگیری از دستکاری و سوء استفاده های احتمالی مطالعه پرونده بیماران ترخیص شده صرفاً در محل مدارک پزشکی امکان پذیر خواهد بود.