منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 3306
بازديدکنندگان امروز: 67
کل بازديدکنندگان: 1440684
بازديدکنندگان آنلاين: 1
زمان بارگزاري صفحه: 2.2621 ثانيه
شرح وظایف


وظايف اين واحد به شرح زير ميباشد :

۱- رسيدگى به فرمهاى پروژه استخدامى به منظور حصول اطمينان از صحت پاسخ آنها
۲- تهيه پيش نويس هاى كارگزينى از قبيل پيش نويس احكام انتقال ترميم حقوق ، مرخصى ، معذوريت ، ترفيع ، اضافه كار و نظير آن به اطلاع مقام مافوق و با رعايت قوانين و مقررات مربوطه
۳- تهيه پيش نويس خلاصه پرونده استخدامى و صورت پردازى از اوراق طبق دستور مقام ما فوق
۴- رسيدگى به پيشنهادات و تقاضاهاى واصله مربوط به استخدام ، تبديل وضع استخدامى ، ترفيع ، بازنشستگى و تعيين برقرارى حقوق بازنشستگى و يا وظيفه.
۵- انجام امور مربوط به تعاون بيمه و رفاه كارمندان
۶- برنامه ريزى و تمشيت و سرپرستى امور مختلف كارگزينى
۷- اجراى خط مشى تعيين شده و اتخاذ تدبير لازم به منظور حسن انجام هدفهاى مورد نظر
۸- استخدام و معرفى كارمندان واجد شرايط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر
۹- تهيه ضوابط و دستور العمل هاى لازم
۱۰- شركت در كميسيون ها و جلسات مختلف
۱۱- پيش بينى احتياجات پرسنلى سازمان متبوع و اقدام در مورد تامين اين احتياجات
۱۲- مطالعه قوانين و مقررات استخدامى و اظهار نظر در مورد نحوه اجراى قوانين و مقررات مورد عمل
۱۳- اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشرفت و بهبود امور جارى
۱۴- تهيه گزارشات لازم