منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 3037
بازديدکنندگان امروز: 1450
کل بازديدکنندگان: 1105207
بازديدکنندگان آنلاين: 17
زمان بارگزاري صفحه: 0.9203 ثانيه
گزارش روند اجرای درمان

گزارش روند اجرای بخش های مرکز آموزشی درمانی حضرت زهرا(س)


۱) در رابطه با پذیرش بیماران اورژانس : زنان باردار و یا دچار مشکل در عصر وشب به اتاق معاینه مراجعه می کنند و توسط ماما و پزشک زنان معاینه می شوند ودر موارد نیاز بستری می گردند . بیماران مراجعه کننده به اورژانس که اکثراً کیس های تصادفی ، ایست تنفسی – قلبی ، نزاع های خیابانی هستند پس از انجام اقدامات اولیه و با توجه به نوع مراجعه پس از هماهنگی با مرکز مقصد ، اعزام می شوند. هر روز هفته درمانگاه تخصصی زنان واطفال فعال است و پزشک عمومی در اورژانس این مرکز مقیم است.

۲) در رابطه با نحوه سرکشی پرستاران به بیماران : به طور مرتب به هنگام پذیرش و بستری است و همچنین هنگام کنترل علائم حیاتی ، میزان سرم دریافتی، تزریق داروها و ... نیز به بیمار سرکشی و بررسی می شود و توسط سوپروایزرین و مسئول دفترپرستاری نیز بازدید صورت می گیرد.همچنین به صورت دوره ای بازدید توسط ریاست و مدیریت نیز انجام می شود.

۳) پزشکان اطفال : دکتر شیدائیان – دکتر لسانی – دکتر مهجوریان – دکتر فضلی زاده – دکتر سعادتی

جراح زنان : دکتر پورمجیب – دکتر عزتی – دکتر سخایی- دکتر دلاوری – دکتر جدید- دکتر قافله باشی – دکتر شریفی – دکتر رحیمی – دکتر خوانساری

پزشک بیهوشی: دکتر حمیده شریفی – دکتر ازهری – دکتر اشراقی

پزشک اورژانس: دکتر سلیمانی – دکتر قادری- دکتر حصیبی- دکتر جعفرزاده – دکتر محمدی

۴) در اورژانس ۶ نفر پرستار مرد مشغول به انجام وظیفه هستند که کمبود محسوس پرستار مرد به چشم می آید و تمام پرسنل مشغول اضافه کار هستند . و با توجه به قرار گرفتن این مرکز در منطقه محروم و تعداد زیاد نزاع خیابانی و تصادف در هر شیفت باید پرستار مرد باشد . و اگر یک پرستار طرحی ، خدمت موظفش
تمام شود میزان اضافه کار دیگران بسیار زیاد می شود.

۵) در بخش اورژانس تمام داروهای مخصوص CPR ، بیماریهای تنفسی، قلبی، اطفال وجود دارد . از نظر امکانات دستگاههای D.C شوک ، ونتیلاتور ، EKG و ... نیز است . کلیه لوازم احیا در بخش اورژانس است ولی چون این مرکز بخش ICU، CCU و داخلی ندارد، ابتدا اقدامات اولیه برای مراجعه کننده انجام و سپس با هماهنگی اعزام می شود.

۶) در مکان هایی که بیماران مراجعه می کنند، بنرهایی نصب شده است که اطلاع رسانی برای نحوه پذیرش، تهیه قبض و مدارک مورد نیاز جهت بستری و ... می شود. اما دفتر پرستاری به صورت ۲۴ ساعته آماده رسیدگی به شکایات ارباب رجوع می باشد و در موارد خاص مدیر پرستاری شکایت را پیگیری می کند . روزانه در تمام بخش های بستری برگه های رضایت سنجی پخش و توسط فرد مورد اعتمادی جمع آوری می گردد و در صورت لزوم با منزل بیمار تماس و مورد شکایت حتماً پیگیری می شود