منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 3856
بازديدکنندگان امروز: 603
کل بازديدکنندگان: 1194078
بازديدکنندگان آنلاين: 9
زمان بارگزاري صفحه: 0.8112 ثانيه
وظایف واحد پاسخگویی


وظایف واحد پاسخگویی به شکایات

- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین ) از واحدها و کارکنان
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ
به شاکیان
- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای رياست دانشگاه به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد .
- پیگیری از نتایج گزارش های تهیه شده
- پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان