منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 3605
بازديدکنندگان امروز: 335
کل بازديدکنندگان: 1194758
بازديدکنندگان آنلاين: 4
زمان بارگزاري صفحه: 0.8112 ثانيه
معرفی واحد پاسخگویی

 

معرفی


مديريت بازرسی ،ارزيابی عملکرد و پاسخگوئی به شکايات،  پیگیری شكايات مرتبط با ارائه خدمات مختلف در واحدهای مذکور ایفای نقش می کند .
اين مديريت در راستاي وظيفه نظارتي خود ، عملكرد كليه واحدهاي تابعه دانشگاه را بطور محسوس و نامحسوس مورد ارزيابي قرار داده و گزارشات خودرا پس از بررسي كارشناسي و ارائه راهكارهاي مناسب جهت رفع مشكلات موجود ، بصورت مستقيم به رؤيت رياست محترم دانشگاه و یا معاونین ذیربط می رساند . تا با دريافت نظرات ارشادي ايشان تا حد امكان نسبت به رفع مشكلات اقدامات لازم صورت گيرد .
بر اساس قوانين موجود ارتباط مستقيمي با دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنين اداره كل بازرسي استان  داشته و حسب مورد گزارشاتي را به منظور پيگيري اصلاح­­­ قوانين يا آئين نامه هاي ناقص يا مغاير با هم براي مراجع ذیربط ارسال مي كند .