منوی اصلی
سامانه ها و خدمات

نظرسنجی
کیفیت خدمات دهی مرکز حضرت زهرا(س) را چگونه ارزیابی می کنید؟

عالی
خوب
متوسط
ضعیف

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 4528
بازديدکنندگان امروز: 37
کل بازديدکنندگان: 1449902
بازديدکنندگان آنلاين: 18
زمان بارگزاري صفحه: 0.4212 ثانيه
دفتر پرستاری

 

فعاليت های مدير خدمات پرستاری مرکز به شرح ذيل می باشد :
۱- ايجاد هماهنگي و همكاري بين كادر پرستاري و ساير واحدها
۲- برقراري حسن تفاهم بين كادر پرستاري و ساير واحدها
۴- نظارت و ارزشيابي مستمر به رعايت معيارهاي رفتارشغلي و اخلاقي كاركنان
۵- شرکت فعال در نهادهای سياستگزاری و ديگر کميته های درون ساز
۶- تعيين اهداف( کوتاه مدت , ميان مدت , درازمدت ) مبتنی بر نيازها جهت تامين , حفظ وارتقای سطح سلامت و رفاه اجتماعی مددجو/بيمار با توجه به خط مشی های مرکز متبوع و پيشنهاد به مقامات ذيربط
۷- تعيين خط مشی و اتخاذ روشهای مناسب و تعيين جدول زمانبندی برای رسيدن به اهداف مورد نظر
۸- برنامه ريزی جهت تشکل و شرکت در کميته های خاص با شرح وظايف مدون ( آموزشی , پژوهشی ) کنترل و نظارت کنترل عفونت
۹- پيش بيني نيازهاي واحد پرستاري از نظر امكانات يا تجهيزات موجود و لوازم مصرفي و پيگيري در جهت تامين آن
۱۰- ايجاد هماهنگی و مشارکت فعال در برنامه ريزی های بهداشتی , درمانی
۱۱- ايجاد هماهنگی در برنامه های آموزشی بالينی دانشجويان گروههای پرستاری